fredag 28 maj 2010

Dobby bloggar

Hej,Dobby här!!
Var firande här igår av den här grabben
Alltså fatta mig rätt.Jag älskar den här lille killen men när det gäller födelsedagar så tycker jag att mina egna är bäst.Då är man liksom själv i centrum och där trivs jag
Det fanns tårta iallafall och nu fick man utstå förnedringen igen när dom tvingade på en partyhatten.Det är bara för att dom tycker jag ser gullig ut då men jag gillar det inte

Jag tycker jag ser bra ut som det är och det var ju inte ens min födelsedag så var är partyt liksom
Men ok.Man fick ju tårta för besväret och jag skyndade mig att äta upp fort för då passade det Felix att komma men när jag vill leka då kommer han minnsann inte.
Ha.......ingen tårta fick han iallafall.Bara jag som fick.Så det så!
See ya!

3 kommentarer:

  1. Fina Dobby!!!! När storasyster kommer hem så ska vi fira dig om och om igen!!!! Det kan vara din födelsedag varje dag om du vill!!!! Så att du får känna dig speciell! Superspeciell!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha bilder på ditt andra försök med partyhatten. Nu.

    SvaraRadera
  3. Eller vänta. Det var bara S:s dator som var seg. Nu ser jag.

    SvaraRadera