söndag 16 maj 2010

Dagens skratt

Jag pendlar mellan ilska och gapskratt när jag läser aftonblaskan
Det här om en amerikansk jobbsajt som bara anställer snygga människor skrattar jag åt så  jag gråter.
Men jag kan se vissa problem om detta sprider sig.Vi har ju redan en stor arbetslöshet och dom flesta går ju inte omkring och är såå snygga så det här kan ju få arbetslöshetssiffrorna att stiga lavinartat.Lägg sedan till alla tjockisar och invandrare och halta och lytta så blir det en katastrof
Vi står mellan en regering som vill tvinga ut alla och jobba såvida vi inte är döda och arbetsgivare som inte vill ha oss för att vi är för fula
Hur ska det gåååååååååå?
http://www.aftonbladet.se/wendela/jobbet/article7100771.ab 

Läsarkommentarer:
Heheheh klart det ska gnällas över detta, är avundsjukan från de som ser för taskiga ut! Betyder mkt för ett företag med en sexig snygg vaken människa i receptionen istället för en sur fuling - så är det! Men givetvis ska personen i fråga ha något innanför pannbenet också - och nu pratar jag om både män och kvinnor!

 

2 kommentarer:

  1. Dobby´s matte du är världens vackraste så jag tycker att du ska söka jobb där!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. visst är jag vacker det är ju därför jag har jobb ju:-))

    SvaraRadera