tisdag 30 november 2010

Varför finns Linda Skugge???????

stackars hennes barn
så mycket skit som hon skriver om ungdomen och nu får vi veta att 40åringar inte får gå på konsert

Linda Skugge
Håll bara käften resten av ditt liv!!

Läste en rolig kommentar häromdagen att Skugge är en mycket större hjärtinfarktsrisk än vad rökning är och jag tror det

Hon lever ju på det.Att bli hatad och man ska väl egentligen tycka synd om henne
Men jag gör inte det
Jag vill bara att hon ska hålla tyst och försvinna in i skuggan

http://www.alltomstockholm.se/start/article1794425.aos

7 kommentarer:

  1. Varför så bitter? Säga vad man vill om Skugge, hon har ju i alla fall humor och självdistans. Och lite rätt har hon ju. Varför låter vi inte kidsen gå på konsert utan att morsan, farsan och en massa annat gammfolk är där. Med det inte sagt att jag inte gillar musiken, men man vrider upp volymen i bilen i stället eller så fixar jag min egen fest. Jag gillar Skugge även om hon ibland har fel också. Tycker det är kul med folk som retas lite. Det säger lika mycket om de som tar åt sig.
    Må så bra, i dag börjar adventskalendern
    Stina

    SvaraRadera
  2. Kära Stina!
    För det första
    Är du moderat?
    Eftersom du inleder med sedvanliga
    Är du bitter och/eller avundsjuk?
    Högern har omöjliggjort all debatt,allt ifrågasättande,allt kritiserande för så fort man vågar tycka och ta ställning så är man bitter enligt dom.
    Vilket skitsnack!!
    Skugge är en jävla fascist med avskyvärda åsikter och din inställning till musik och konserter som något bara för kidsen får mig att undra vilken planet du kommer ifrån
    I min familj lever vi för våra Brucekonsereter och att åldersindela kärleken till musiken är så jävla dumt så jag smäller av
    Alltså
    tyck om fascistmänniskan om du vill men respektera min åsikt och kom inte dragande med moderattugg om bitterhet
    Det här är min blogg!
    Jag hatar högern och jag hatar åldersfascister och jag står för det
    Det kallas att ha åsikter inte att vara bitter
    Tänk att högern tagit över språkbruk och allt jävla tänkande idag!
    Du borde besöka en kö till en Brucekonsert Vi köar i dagar och vi är i åldrarna 15-16 och upp till Bruce egen ålder

    Att du på fullt allvar säger att man ska lyssna på musiken i bilen istället för att gå på konsereter .....alltså hur i helvete tänker du?

    SvaraRadera
  3. Fy faaan vad vidrig hon är Skugge..usch...Hur kan hon få fortsätta skriva? Vidriga åsikter....men man ser ju hur arga alla är med tanke på kommentarerna under hennes artiklar...det ger mig hopp om folket..stackars hennes barn....

    SvaraRadera
  4. Vad är det hon hakar upp sig på?!! 40-åringar???!! Vad är det hon inte har fattat! Jag är en mycket ung 40-åring som vilken dag som helst skall föda mitt tredje barn. Jag mår som en ungdomlig nyponros och inget som jag skulle vilja göra skall jag låta bli att göra bara för att jag fyllt 40 - varför? Vilks rädslor driver Skugge? Hon har ju åldersfobi för f-n! Man kan väl göra saker tillsammans med sina barn istället, vad underbart att uppleva tex musik tillsammans! Eller teater, som jag själv var på med mina barn häromveckan. Konstigt vad vissa väljer att begränsa sig. Det låter fobiskt! Nä, lev livet med kärlek och utan åldersnojor!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med författarinnan - så fort man har en åsikt så får man en etikett fastklistrad på sig - bitter, avundsjuk, missnöjd med sig själv, missnöjd med sitt eget liv, misslyckad bla bla bla. Så vi skall alla sluta ha åsikter och bara bli helt - likadana? Det är ju sjukt, så har det ju aldrig sett ut i världen någonsin, det är någon ny jävla skit som har börjat i vårt samhälle, enl. mig så började det i - USA!! Absolut!! Landet med de enkla svaren!! YYes!!Och vem är det som bestämmer över dessa etiketter, vem klistrar fast dem?? Med vilken rätt? Utan olika åsikter så stannar världen och utvecklingen stoppas . Det leder till krig och skit, mänskligheten klarar inte av i längden att likrikta sig, livet och naturen självt kräver utveckling. Så det så! Så det är inget hållbart med dessa etiketter, folk bryter sig loss förr eller senare. Och har vilka åsikter de vill. Vad skall man istället säga om dessa enkelriktade människor som helt självklart klistrar en etikett på dig och mig. DET säger mer om dem än om oss skulle jag vilja säga!!

    SvaraRadera
  6. När jag läser skiten Skugge kräks ur sig skulle jag behöva kopplas till ett akutEKG men så läser jag era kloka ord och fylls med glädje!!
    TACK!!!!!!

    SvaraRadera