onsdag 1 december 2010

Det finns hopp om mänskligheten

Blir varm i hjärtat och glad när jag läser kommentarerna på Skugges idiotiska utspel




Jag blir bara så trött när jag läser detta. Det är du som är tragisk Skugge!


Jag tycker Linda Skugge är ett lysande exempel av denna tidsålders personlighetstecken - den accepterade ytligheten. Hon beskriver hur man skall se på saker och ting - kan jag inte vinna nått på det, så kasta det. Ålderspaniken hon nämner är ett annat lysande inslag i denna egotrippade tidsålder. Hon fattar inte att åldern i detta sammanhang är helt ointressant. Mitt råd är GÅ OCH SE och FORTSÄTT LYSSNA PÅ SUEDE! För Linda Skugge är det inte musiken som är det intressanta - utan hur andra ser på henne.

Så du tycker att du var duktig som 18-åring och fixade en intervjuv, jag tycker att dom 18-åringar idag som jobbar inom äldrevården samt är volontärer i nåt u-land är fan så mera att beundra



Suck, jag ångrar att jag inte noterade att det var du som skrivit artikeln och läste den. Att trycka ner andra för att själv må bättre hela tiden - det finns hjälp att söka.

Ett litet axplock av svar till Skugge
Tack fina människor för att ni finns!
Den fascistoida människosyn som Skugge står för kommer att dö ut
När hon går på konsert så är hon mer upptagen av att studera som hon skrev i sin blogg fula 40 + åringar och hur tjocka dom är
Finns ingen passion och känsla för musik hos henne
Jag kan säga att när vi står längst framme vid scenkanten på Brucekonserterna så är vi helt uppfyllda av musiken och känslan och KÄRLEKEN
Huruvida alla som står där är tjocka,smala,fula,snygga,unga eller gamla är det sista vi tänker på
Musik är tidlös
det handlar om en upplevelse
det är PASSION
Skugge står verkligen för det sämsta i denna tid
den totala ytligheten
Än en gång
Tack underbara människor för att ni finns och jag ställer åter frågan
Varför i helvete finns Skugge????????








 



7 kommentarer:

  1. Ja det finns fortfarande ett litet hopp kvar!!!!!!!!!! Härliga comments!!!!! Det var en fruktansvärd artikel av Skugge. Jag förstår att du reagerar!!!

    SvaraRadera
  2. Och jag vill också sända lite kärlek till Suede som hon klagar så på den fruktansvärda Skugge. Dom är fortfarande GRYMMA!!!!! Men det är inte du och det har du aldrig varit Skugge!
    MASSA KÄRLEK TILL MANNEN LÄNGST NER SOM SJUNGER DARKNESS!!!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG BRUCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Herregud! Tjocka 40-åringar! Då skulle hon se mig:-))

    SvaraRadera
  4. Ja du är verkligen en riktigt härlig höggravid tjockis!!!
    Skugge skulle inte godkänna dig!!
    Men det gör jag allra käraste syster K!!
    Kram till dig och bebben!!

    SvaraRadera
  5. Egentligen borde bara 40-åringar få gå på konsert. 'Cause kids don't know shit about music.

    SvaraRadera
  6. Hon godkänner inte mig - men vi godkänner inte henne:-))Kram kära Bloggförfattarinna!

    SvaraRadera
  7. hahaha Klemens!
    Men här får alla gå på konsert från ofödda till döende!
    Alla utom Skugge
    Hon får inte gå någonstans för hon sprider dåliga vibbar!

    SvaraRadera