torsdag 16 december 2010

Secretary of brotherhood

Jag har kämpat mig fram genom snön
Till fots
och med bil
Jag halkade och föll
men jag reste mig igen
Jag förbannade vintern
Höjde min näve mot skyn
och skrek
Why
Why
Why
Varför gör du mig detta
Jag har frusit långt in i märgen
Mitt hjärta och min själ har stelnat
Jag trodde allt hopp var ute och att jag sakta men säkert skulle frysa ihjäl
Så kom det en bild
och leendet som jag tittade in i tinade upp mitt frusna hjärta igen
Nu är det sommar och varmt och vi tar en
WALK IN THE SUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Nu är det bara en lång walk in the sun!!!!!! Detta är bilden vi behövde!!!!!! Detta är lycka!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnar på solot om och om igen!!!!! BIG MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Is it a bear? NOOOOOOOOOO!!!!! Is it a plane?????? NOOOOOO!!!!!!!! Is it BIG MAN????????? YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera