söndag 14 november 2010

Inte en jävel

bland sossarna ställer upp på Mona men här är en som gör det!



– Jag tycker att det är förvånande att socialdemokraterna inte stod upp för sin partiledare, något som de brukar göra, utan lät Mona Sahlin gå efter så kort tid, säger Lars Ohly till DN.se.
– De borde ha gett henne chansen.
Lars Ohly säger vid flera tillfällen under samtalet att han är imponerad av hur Mona Sahlin genomförde valrörelsen:
– Jag tycker att hon gjorde ett imponerande jobb under valrörelsen och det vet jag att många vänsterpartister tycker. Inte minst när hon utsattes för den kampanj som drevs emot henne. Men då visade Mona Sahlin också att hon var som bäst när hon var som värst ansatt.
– Jag är stolt över att vi hade henne som vår gemensamma statsministerkandidat.




3 kommentarer:

  1. TACK Lasse!!!!!!!! Instämmer mad allt han säger.
    Mona kommer att vara saknad....

    SvaraRadera
  2. Det här är såklart förjävligt men jag tror att detta är början på något så mycket bättre för Mona....Vad ingen aning men hon kommer vässa klorna & tungan & göra något magiskt. KÄRLEK!

    SvaraRadera