torsdag 11 november 2010

Mosa Mona kampanjen

fortsätter.Högern jublar förstås och gläds över alla larmrapporter om splittring inom partiet.
Bara högern tjänar på detta!
Enade vi stå
Söndrade vi falla
Detta gammalmodiga land med sina bakåtsträvande kvinnofientliga invånare deltar med liv och lust i kampanjen mot Mona
Vad är det för skitparti som inte ställer upp på sin ledare och säger att nu jävlar får det vara nog!!!
Med splittring uppnås ingenting!
Skärp er nu för fan!!!
Mitt parti Vänsterpartiet kommer alltid tyvärr vara ett litet parti så jag sätter ändå mitt hopp till socialdemokratin
Det som pågår nu är bedrövligt
I dessa högertider är det enad front som gäller
För ut er politik
Ett vettigt vänsteralternativ och ena er för guds skull
Ge inte borgarna detta!!!
Stöd Mona och fundera på det där med delat ledarskap!!






 http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/socialdemokraterna/article8105218.ab#abArticleComments

3 kommentarer:

  1. Jag kommer ALLTID stötta Mona! Och det här snacket om att ta in nya förmågor...varför? Mona är grym och det är inte hennes egna ansvar att det inte gick bra för S i detta val.
    Ta gärna in nya förmågor också men byt inte ut Mona!

    SvaraRadera
  2. hahahha...Jag läste din överskrift som MONA MONA kampanjen så jag tänkte förs: Va bra!!! Men nu såg jag att det stod Mosa Mona...mindre bra...
    BTW, följer du inte walk in the sun 2010 längre eller???

    SvaraRadera
  3. först givetvis...gillar inte när jag skriver fel..

    SvaraRadera