måndag 18 oktober 2010

Extremt ute

Tumring är extremt ute fick jag veta

 Det är alltså inte bara ute utan extreeeeemt ute
Man får väl kanske inte direkt dödsstraff om man bär en men möjligen böter
Visst är det lustigt med Fårskocken
Den skryter om att vara så individualistisk men är allt utom det
Man måste följa strömmen och säger trendgurun
Tumring av
Ja då rättar man in sig i ledet och tar lydigt av den
Annars kan man bli hånad och utskrattad av trendgurun som tror att honhan är cool och häftig men hur coolt är det att sätta upp koder och regler för hur man får smycka sig och klä sig
Det är väl allt annat än coolt och vad har det med individualism att göra?
Jag läser vidare att förrutom tumring så är bandana extremt ute och det är dokussåpavarning på det!
Kan verkligen Sopranos räknas som dokussåpa?
Nåja nu hade ju faktiskt inte Steve bandanan på i Sopranos men ändå



 Då är man i gott sällskap
Jag och Little Steven 
Han i sin bandana och jag med min tumring
Vi är extremt ute tillsammans skulle man kunna säga
Jag älskar min lilla tumring med katten på
Vi är som ett litet par den ringen och jag
När jag hör sådana här påbud om tumringar och annat tjafs så tänker jag att
Jag ska fan i mig begravas i min tumring
Det ska stå på min gravsten
Här vilar Dobbys Matte och hennes tumring

Så kanske det en dag går förbi någon trendguru som stannar till vid min grav och hånskrattar och pekar finger och säger
Kolla den döingen där med tumringen
Guuuud vad extremt ute hon var då

2 kommentarer: