torsdag 22 oktober 2009

Samtal med Dobby,kl.21.26

Jag:Dobby?
Dobby:Mmm
Jag:Är du vaken?
Dobby:Det är knappt
Jag:Tänkte bara höra med dig hur du mår nu så här efter kastreringen?
Dobby:Efter vadå sa du?
Jag:Ja efter det här ingreppet,du minns att vi var hos veterinären....
Dobby:Du menar den snälle mannen som gav mig godis?
Jag:Ja just han
Dobby:Vad jag undrar är varför jag har den här jävla lampskärmen runt halsen,den tar emot överallt ju!
Jag:Förstår att du tycker det är jobbigt men härda ut!Snart är du hemma!Bara 4 dagar kvar!Yeaah!!!!!
Dobby:Vad skriker du för?Jag försöker faktiskt sova!
Jag:Du skulle du kunna tänka dig att inte sova på rygg för du snarkar så förfärligt då?
Dobby:Alltså,här ligger man nyopererad med en fucking jävla...
Jag:sch.....svär inte så förbannat
Dobby:lampskärm och försöker inta en någorlunda bekväm sovställning.....försök själv sova
med en fuck.........
Jag:jajaja jag fattar...sov nu lille gubben
Dobby:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

  1. Pappa:-Kineserna är kreaturens avart. De håller på och köper upp hela världen, Dobby Boy.
    Dobby:-Du är den enda i det här huset som är värd att lyssna på.
    Pappa:-Jag vet.

    SvaraRadera
  2. Hej hej Trean!
    Kul att du besöker min nya blogg och för in lite liv i debatten:-))

    SvaraRadera