torsdag 19 augusti 2010

Vilka jävla svin!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7639182.ab



Nu ska vi se vad dom moderata männen som häckar i aftonblaskans kommentarer tycker.Dom som så ivrigt försvarade sexköp och Littorin
Nu gäller det ju "såssar" som dom säger
Då kommer fördömandet
Men så har det alltid varit
Av vänstern kräver man moral medans det är inte så noga med högern
Mona går ut och fördömer kraftfullt!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7640388.ab 

I alla samhällsskikt i Sverige finns det män som utnyttjar kvinnor och har en förnedrande syn på kvinnor. Det finns också i facket och det gör mig ännu mer upprörd. Arbetarrörelsen ska ha en trovärdighet i att alla människor har lika värde. Därför har jag ingen som helst tolerans mot det och vill inte se såna människor som företrädare för mitt parti.

Bra talat Mona!!


 

2 kommentarer:

  1. Prostitution betyder mig veterligen att man erbjuder sexuella tjänster mot betalning.

    Lättaste sättet att utnyttja en prostituerad är alltså att nyttja dennes tjänster utan att göra rätt för sig och betala.

    Förjävligt att partierna inte gör rätt för sig.

    SvaraRadera
  2. Prostitution har ingenting med sex att göra


    Prostitution är att köpa en annan människa vilket är något helt sjukt

    Kom inte in i min blogg och försvara människohandel!!

    SvaraRadera