onsdag 18 augusti 2010

Nej Tack!!!!!

Jag säger Nej  Tack!!!!

Jag vill inte att min fina lillkille The Golden Child
ska gå i den här mannens skola!!!!



Varje dag kommer nya förslag .Idag var det elitskola för dom smarta barnen.
Dom svaga barnen skulle ju föräldrarna ta hand om  på arbetstid
Övrigt från Alliansen var att förrutom att ungdomar ska ta jobb med låga löner så ska det gälla även invandrare
Det gäller att stärka klassamhället
Ordning och reda
Alla ska veta sin plats
Homofoben han kämpar på för att till varje pris hindra människor som älskar varandra att få gifta sig
Folkpartiet jobbar på att ta över SD
och imorgon är det en ny dag
Vakna upp till ännu en dag i Alliansens Sverige
Ja
mitt Sverige är det inte!!
http://www.aftonbladet.se/debatt/kronikorer/martinezpeleta/article7630558.ab

1 kommentar:

  1. Du lyckas få till orden så man kan le åt eländet.
    Känns befriande!

    Nu ska jag scrolla upp lite igen och lyssna på musiken.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera