lördag 4 februari 2012

Jag är Lady Sybil

Här kan man testa vilken av karaktärerna i Downtown Abbey man är och jag var min favorit!




Lady Sybil Crawley

Lady Sybil Crawley


You are Lady Sybil Crawley. The youngest daughter of Lord Grantham, you’re compassionate, strong, and really concerned about social justice. You’d also like to be able to vote. The bravest and most idealistic member of your family, you’re the most likely to end up at a political rally, try and help a servant to a better job, or scandalize your sisters by wearing pants to a party.

2 kommentarer:

  1. Har ingen aning om vem detta är men jag hoppas att du är nöjd med ditt resultat!

    SvaraRadera
  2. Serien som jag och Fredrik Wikingson inte kunde slita oss ifrån!
    Sybil var rebellen så jag är helt nöjd med resultatet!

    SvaraRadera