lördag 21 januari 2012

Vilken hycklare

du är Lena Mellin! Dag ut och dag in har du förföljt Håkan Juholt.Du har lyckats piska upp en ren lynchstämning och dina krönikor har prytts med rubriker som skrikit ut hur misslyckad han är som ledare.Påhejad av din chef och under dina artiklar en påpasslig liten utfrågning:
Har du förtroende för Juholt?
Nej svarar lydigt 100 %

Nähä??????????????!!!!!!!!!


Vad förvånande!!


Nu när ni fått honom ner på knä då kommer Mellin in och börjar tala om hur svårt Juholt har haft det.Först slå och piska ,sedan trösta.vilket oerhört hyckleri.
Nu kommer Mellin framställa det hela som att allt beror på splittring och inre strider och plötsligt låter hon nästan deltagande och börjar ömma för offret som hon själv varit med och skjutit ned.
Nu är det ju så här Lena Mellin att du har varit pådrivande och du har påverkat folkopinionen till att sitta där och lydigt trycka på knappen och det är folket som röstar,folket som väljer


Har du förtroende för Juholt?


Nej trycker folket


Reser sig upp och går fram till altaret och knäböjer framför porträtten av den skallige och han med svansen.




 

2 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: LENA M är hämtad från hell! Kan någon få tyst på henne? Jga klarar inte av hennes röst. SJUKT JOBBIG!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur jag ska få tyst på henne!Se mitt nästa inlägg!

    SvaraRadera