söndag 29 januari 2012

Birro for president

Birro vill vara president!
Eller åtminstone ledare för KD.
Så kunde han ta in Skugge som partisekreterare!
Vilket par!
Två mediekåta dårar tar över.

Egentligen tror jag inte att dom är mer kristdemokrater än vad jag är men dom väljer ett parti för att kunna sticka ut lite,för att provocera ,för att få uppmärksamhet.
Skugge är ju känd för att ständigt byta åskt och Birro säljer sig till vadsomhelst för at få ljus på sig! 

I valet av president så vet jag vem jag väljer iallafall! 

 


5 kommentarer:

  1. Ja så kan man ju också tycka. Nu ska jag gå & se Birro i Mattias kyrkan.
    Kram & kärlek

    SvaraRadera
  2. Ja där tycker vi väldigt olika du o jag men jag vet någon vi båda gillar och han heter:



    Dobby!!!!!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det finns bara EN president..EN chef....Do I have to say his name?

    SvaraRadera
  4. ja själva Översteprästen Överhuvudet över oss alla The one and only



    Jag behöver det inte
    Säga namnet alltså
    Men jag gör det ändå
    BRUCE!!!!!!!!

    SvaraRadera