tisdag 17 januari 2012

Dom försummade gossarna

Golden Globe galan blev en besvikelse.Tråkig och förutsägbar och är dom inte alltid det egentligen dom här galorna........ändå vill jag alltid se dom.

Som vanligt vann Meryl Streep och visst är hon en suverän skådis men hur många hundra gånger har hon vunnit nu?

Vi har ju vår egen Iron Lady här i Annie LillTatcher Lööf och den jävla skitfilmen pågår ju hela tiden!


Nä i min egen alternativa Golden Globe delar jag ut statyetterna till tre killar!

Först och främst ska Ricky ha en såklart....för att han är Ricky!

Sedan dom alltid försummade och förbisedda Leo och Brad!
Så jävla bra skådisar!!
När i helvete tänker ni ge dom en Golden Globe eller Oscar??
Nominerade javisst men får dom vinna någongång då!!!!!

Ja Leo vann en Golden Globe 2004 och har varit nominerad tusen ggr och Brad vann Golden Globe 95 men är inte både han och Brad Oscarsworthy?Känns som om det aldrig blir deras tur.Dom får väl en hedersOscar när dom är 90 och knappt tar sig upp på scenen!

Alltså...George Clooney är inte en bättre skådis än Leo och Brad!

Så årets Golden Globe går till

Leonardo DiCaprio



 Brad Pitt




 Ricky Gervais











 




2 kommentarer:

  1. Jag ska unna mig att se galan i helgen! Vart kan man se den på nätet? Har sett några klipp från galan och Ricky är i toppform som alltid!!! VARFÖR såg Meryl s SÅ CHOCKAD ut när hon vann????????? Hon vinner ju som du säger ALLTID!!!!!! Det är som om Bruce skulle se chockad ut när vi sjunger med i Born to Run på konserterna!!!! Du vet den där låten som saknar melodi.....herregud hur kunde du behålla mig som dotter???? Kanske kände du på dig att jag några år senare skulle bli Big Man´s Golden Girl....Fina CC...FAN FAN FAN

    SvaraRadera
  2. Jag behöll dig för jag visste att du var ämnad åt stora ting!!!

    En dag skulle du sitta i C:s knä och du skulle få Jungleland till din ära!!

    Big Mans Golden Girl!!

    SvaraRadera