söndag 18 september 2011

Vad är det för fel på dagens 35åringar???

Dagens 35åringar måste vara den mest åldersfixerade generationen någonsin.Eller gäller det bara dom som syns i media?Nu generaliserar jag och på något sätt ger jag väl själv uttryck för en slags åldersfördom men vad FAN är det för fel på er?????
Ni är så sjukt åldersfixerade så ni kan knappast skriva en mening utan att påtala någons ålder och ni hånar och förlöjligar dom som är typ 45 plus eller kanske man ska ha fyllt 50.Skitsamma!
Det värsta är att 50 någonting folket har lärt sig spelets regler och ständigt går runt och ber om ursäkt för sig själva och sin ålder.Som om man inte får finnas.Inte tycka.Man är bara sin ålder
Jag bestämde mig för att slåss mot två saker.Rasism och åldersfascism.Men jag upptäcker att det är mer än ett heltidsarbete.Jag hinner inte.Isåfall får jag anställa någon som får avlasta mig
Filip o Fredrik!Jag älskar er men ni gör det jävligt svårt för mig att fortsätta älska er för ni är så sjukt jävla åldersfixerade!!!!!!Gubbrock!!Vad fan är gubbrock!Vet inte ni som är så jävla smarta att rockmusiken är tidlös!Vet ni inte att det är det som är det underbara med rockmusiken.Den överlever allt och består genom tiden.Sanna sitter i sin blogg och väntar på att föda vid 42 för då tror hon att hon förvandlats till en säker mamma som tar hand om klassresorna.Jag kan berätta för dig Sanna att om du inte gör det nu vid 35 så kommer du inte göra det vid 42 heller för det handlar om din personlighet och inte din ålder.35 åringarna tror att man genomgår någon slags personlighetsförändring vid 40 eller 50 men var man osäker innan så är man osäker då.Det kan man vara säker på!
Malou gästar Schulman Show och jag är inget fan av Malou men det hör inte hit.Man märker hur Hannah blir jätteförvånad när Malou som väl är typ 57 eller så säger att hon privat är mycket osäker.Det var en nyhet för Hannah Widell att man kan vara vid 57.Ja man kan vara allt vid 57 som vid 35 Dagens stora nyhet!!!!!!!!Stoppa pressarna!Gillar du sex frågar Alex Malou och man ser Markus Larsson skruva lite generat på sig.Ja säger Malou och stämningen blir spänd för är inte det lite äckligt ändå Men sen vill Markus visa hur fördomsfri han är och ställer tvångsfrågan om vilken av honom och Alex som Malou vill ligga med.
Ska bli så jävla intressant att följa dessa 35åringar och deras väg mot 50.Filip och Fredrik jag kommer syna er under lupp och påminna er om hur ni satt där nu och hånade dagens 50åringar och fråga er Hur känns det nu då att själva inte bli tagna på allvar.Att bli förlöjligade.Att gå runt och bara vara er ålder.Att man fnissar åt er om ni antyder att ni åxå vill få känna er åtrådda och attraktiva och bli bedömda utifrån dom människor ni är med era tankar och känslor och värderingar och inte utifrån er ålder.Ser fram emot detta
Vi hörs!!





2 kommentarer: