onsdag 27 april 2011

Gary Gary Gary

vad har du gjort med mig!?
Jag gråter mig igenom avsnitten efter det att du har förolyckats i en bilolycka
Varför?
Inte ens manusförfattarna själva verkar stå ut med att dom avlivat dig
Du dyker upp hela tiden i Michaels syner och sorgen lägger sig som ett täcke över alltihopa
Jag vill gå in och ändra på händelseutvecklingen fast lite sent ute är jag ju då serien gick 89 någongång
Skit åxå
Det är som när Rachel dog i Cold Feet
Lika jävla idiotisk bilolycka
Jag hatar döden!!






2 kommentarer:

  1. We won't be dancing together on the high wire
    Facing the lines with you at my side, oh no.
    We won't be breathing the smoke in the fire
    On a midway.
    Hanging from the trapeze, my wrists waiting for your wrists.
    Two daredevils high upon the water's edge.
    You throwing the knife that lands inches from my head.
    Sundown.

    SvaraRadera