måndag 14 februari 2011

Sophies val

Gjort en lista

En Bruce20itopplista

Odödliga mästerverk

Idiotisk ide´

Jag vet

När jag listat 18 låtar inser jag att alla är gamla låtar och inga nya kommit med
Med nya menar jag från The Rising (2002) och framåt

Jag stryker och skalar ner

Väljer ut 2 nya till dom 2 återstående platserna

Där är min 20lista

Det har varit en mycket smärtsam process

Som Sophies val känns det

Omöjligt och outhärdligt!

Till alla er låtar som inte kom med vill jag säga:

Jag älskar er alla och ni är ändå bättre än allt annat i denna världen!!

To be continued............



2 kommentarer:

  1. Vi måste komma ihåg att det är på låtsas! Vi har fortfarande ALLA låtar kvar!!! AND MORE TO COME!!!!!!!!! Tack gode gud för Bruce!!!!! Mitt liv är mycket rikt pga honom!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag veeet
    Det är inte på riktigt men när man sitter där och skalar och sliter sitt hår
    Då är det på riktigt
    Då är det allvar
    Blodigt allvar

    Men låtarna är kvar
    och Bruce himself är kvar!

    SvaraRadera