lördag 25 september 2010

Håkan Håkan Håkan!!!!!!!!!

Du säger precis som det är!
Dessa iskalla cyniska människor som sitter i denna jury i detta idiotprogram som lockar unga människor och sedan krossar deras drömmar!



Så här säger Peter Swartling:
– Man ska inte dalta med människor. Det ingår i tävlingen att bli bedömd. Jag har svårt för att tro att folk blivit knäckta.
Han fortsätter:
– Jag tycker att Håkan Hellström ska lugna ner sig. Jag hoppas att jag slipper möta honom i en mörk gränd, säger Peter Swartling.

Jag känner spontant att Swartling skulle kunna bli en värdig efterträdare till Reinfeldt.Han har ju dom rätta takterna.Inget jävla dalt!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2010/article7846256.ab#abArticleComments 




 

1 kommentar:

  1. Swartligs namn borde inte få nämnas i samma text som Hocke´s. HEJA HOCKE!!!!!

    SvaraRadera