fredag 14 oktober 2011

Dö Telia dö!!!!!!!

Åskan slog ner på torsdagkväll


Bredbandet lade av


Utan internet försmäktar vi på denna ö fast vi bor inte direkt på en ö

Ringer Telia på fredag som lovar snabb reparation

Högst 36 timmar från felanmälan lovar dom

Detta är på fredag och  det innebär att senast måndag ska felet vara avhjälpt

Det är det inte och  det börjar kännas fånigt att räkna timmar

När jag ringer för andra eller tredje gången är budet senast onsdag och vill jag ha sms när det är klart?

Ja det vill jag och onsdag kommer

Nu är budet senast fredag och vill jag fortfarande ha sms när det är klart?

Jag skiter i era jävla sms men däremot vill jag gärna ha INTERNET!!!!!!!!

Fredag kommer och då får jag ett sms

Felet är avhjälpt
Det är bara den lilla detaljen att jag fortfarande inte har något INTERNET!!!!!

Ringer för femtielftemiljonte gången och får då veta att man hittat ytterligare fel som beräknas vara klart på måndag men vi erbjuds gratis mobilt internet i 14 dagar som är så segt så även om dom erbjöd det i 14 år så hjälper det ju knappast när det  tar typ 14 dagar att komma in på någon sida

När jag ånyo ringer för att det mobila inte funkar som det ska får jag veta att reparationen nog inte är klar på måndag utan snarare på tisdag

Så det som från början var 36 timmar är nu uppe i ...........368 timmar!!!

Bra jobbat Telia!!!

Jävligt bra jobbat !!!!


Jag vill döda Telia!!!!!

DÖDA!!!!!!!!!




till tonerna av


1 kommentar: