söndag 23 oktober 2011

Dexter

Fina goa Dobby

Han som äger den här bloggen ni vet




Han ska ju i framtiden få en liten lillebror har jag tänkt

En svart labrador för en labrador måste det vara





Arbetsnamnet har länge varit Spike 

Inspirerat av
















Men nu börjar jag mer och mer förälska mig i namnet Dexter

Fint med namn som båda börjar på D

Dobby och Dexter

Radarparet

En gul och en svart




Fast hur är det med förebilderna

Dobby den käre husalfen och trogen Harry Potter in i döden




och Dexter seriremördaren som visserligen dödar dom onda men jag är ju emot dödsstraff
Plötsligt kommer det försvinna hundar i området och så hittar man likdelar som Dexter lite slarvigt grävt ner .......................Kanske ska välja Spike ändå? 








1 kommentar:

  1. Dobby & Spike ska det va!!! Fast jag kommer mest kalla Spike för Big Man pga hans fina svarta färg!!!

    SvaraRadera