tisdag 25 januari 2011

Ny dag Nytt högerspöke

Mats Gerdau


 Han skrev följande kommentar på facebook till Lundquist,högerspöket i förra inlägget
Så här skrev han om den döva miljöpartisten som hånades och beskylldes för att fejka sin dövhet:

Selektiv hörsel kanske. En vanlig åkomma hos politiker på vänsterkanten.

Samtidigt bloggar han nu om hur man ska bekämpa nätmobbningen!!?????????????


Selektiv hörsel sa du Gerdau?
Jag hör jävligt bra och jag befinner mig på vänsterkanten
Jag hör dig!!
Ni högermän förnekar er aldrig!!!!!
Samma gamla nedsättande människosyn
Fy fan!! 

http://www.alliansfrittsverige.nu/2011/01/moderate-riksdagsledamoten-som-dovhanat.html

1 kommentar:

  1. näää fyyyy faaaaan!!!! Jag tror jag pjukar......USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han kan bara dra åt helvete.Punkt.

    SvaraRadera