torsdag 29 juli 2010

KD inget att känna Pride för

”Jag tycker INTE det är ok att sprida löspenisar och fylla stan med ekivoka budskap...och att alla Stockholms flaggstänger flaggar med RFSL flagga. Jag tycker INTE heller det är ok att skattepengar går till att sponsra Pride och på detta sätt hylla dekadansen som följer i Prides spår.

Får man skriva så som jag gör nu i Sverige idag...eller är detta oxå hets mot folkgrupp, den homosexuella ? Förresten är homosexuella en folkgrupp??...tillhör jag isåfall då den hetersexuella folkgruppen som det är ok att hata eftersom vi inte omnämns i lagen om hets mot folkgrupp?

Ja, på Pride är det iallfall uppenbart...att min "folkgrupp" den får man hata...och allra mest vi som vill sätta familjen främst och vill att äktenskapet är mellan EN man och EN kvinna!”

 http://www.alliansfrittsverige.nu/2010/07/juli-29-2010-enochson-inte-ok-att.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AlliansfrittSverige+(Alliansfritt+Sverige)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar