Käre Fredrik, tack för skattesänkningarna, men det var inte på bekostnad av barnen, de sjuka och gamla som jag skulle få det bättre.
http://blogg.aftonbladet.se/jonasgardell/2010/09/i-valet-och-kvalet#comments
Kaffebar är ett fridfullt hörn
19 timmar sedan


ÅÅÅ Jonas går det alltid att lita på!!!
SvaraRaderaÅh, vad fint han skriver och så goooo han är! Jag känner visst inte Jonas Gardell!
SvaraRadera