Idag är jag ledsen i ögat.
Jag saknar min kompis
Vi passar så bra ihop,Jag en gyllene labrador och hon en Golden Girl!!
När jag känner mig så här sentimental så vill jag sjunga
det enda flyget jag vill ta är en tidsmaskin
15 timmar sedan

Dobby det är du & ja mot världen!
SvaraRadera