lördag 11 augusti 2012

Mitt twitterflöde

flödar på som ett vattenfall!




Jag skriver inga egna twitter men man måste ju skapa ett konto och det gjorde jag för att kunna följa andra intressanta människor som kan berika mitt liv.
Som typ Simon Fors,Jonas Gardell och Huffington Post(!)
Hade jag nu inte gjort det så hade jag t.ex. inte fått livsviktig information till mig som att hon som spelade Johnny Depps och Leos mamma i Gilbert Grape nu äntligen gått ner i vikt!



 Filip och Fredrik säger i podden att twitter är slut och nu kör alla med instagram istället men där hoppas jag att dom har fel.Jag började lite lätt med att följa typ 40 st. men det blev långtråkigt för det blev för långt mellan tweetsen,även om Markus Larsson och Virtanen verkligen ligger i får jag säga.Nu är jag uppe i sådär 250 st. och nu rinner det på bra som sagt!

 

1 kommentar: