lördag 10 december 2011

Inga nazister på våra gator!!

Bland alla rasistkommentarer hittar jag en som trots allt sprider hopp om mänskligheten


Filip: Varför tar du inte och flyttar till ett land där de inte tar emot invandrare? Har du inte fattat att det är just vår toleranta människosyn som är ett av de finaste sakerna med Sverige? Om du gillar Sverige så mycket så borde du acceptera det som det är. Du kan inte gilla något som du samtidigt radikalt vill göra om. Vill du ha en nationalistisk stat med stängda gränser så är det inte Sverige du pratar om, för sådant är inte Sverige. Då får du flytta till någon trångsynt liten diktatur och sitta där och vakta gränsen med en stor bössa i näven och känna dig stolt över din lilla torra, tråkiga och människofientliga markbit.


Just det !!Sverige var ett fint land .Ett land att vara stolt över!Ett land som stod för tolerans!
Idag skäms jag när jag ser hur rasism och intolerans breder ut sig.Dessa inskränkta idioter som tjatar om muslimer som våldtar och om en hemsk kvinnosyn samtidigt som dessa lågutbildade intelligensbefriade dårar själva har en människo och kvinnosyn som är sååååå låg!!!Jag jobbar med många muslimer som är underbara arbetskamrater och inte hotar och våldtar dom mig.Däremot känner jag mig oerhört kränkt och våldtagen rent mentalt över att bo i ett land som håller på att förstöras av dessa rasister!! 

Hade jag varit i sthlm idag hade jag deltagit i en motdemonstration.Minns en förstamajdemonstration i Gbg för många år sedan då nazzarna hade radat upp sig  på gatan och när vi passerade höjde dom armarna i en heilhitler.Där stod dom med iskalla ansiktsutttryck,hatiska men samtidigt helt uttryckslösa och med rakade skallar.En lokalreporter som jag f.ö. känner,en go kille försökte intervjua dom .Kan ni inte prata frågade han.dom bara stod där och stirrade och såg verkligen helt sjuka ut.Då stannade vi upp i demonstrationståget och i sann Göteborgsanda ändrade vi talkören och  ropen skallade mot nazzarna



KAMMA ER!!!!
KAMMA ER!!
KAMMA ER!!!!!


Jag vet inte om nazzarna i Sthlm idag har hår eller kör med rakat men jag tänker ha min egna talkör härhemma  

Kamma er!!
Kamma er!!
Kamma er!!
Kamma er!!

 
  


1 kommentar: