måndag 21 november 2011

Jag är sjuk

Jag kallsvettas

Jag har hjärtklappning och nu har det satt sig på talet åxå

Jag stammar

Har svårt att fokusera och flackar med blicken

Försöker andas lugnt men paniken lurar runt hörnet 

Känner igen symtomen

Har ju varit där förrut

Nu är det bara väntan som gäller

Vi avvaktar


Har ingen matlust och ingen ro att göra någonting egentligen


Allt annat som jobbet t.ex. känns som ett irritationsmoment som tar fokus ifrån det väsentliga


Som om världen står helt stilla och håller andan


Any day now barn


Any day now så kommer det 


















BILJETTSLÄPPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 









2 kommentarer:

  1. Nu smäller det!!!! SOM VI VÄNTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Nu ses vi snart Bruce!!!! Och underbara E street!!!!! C...fy fan va du saknas....men du kommer väl dansa och spela där uppe? Lova det C....Jag bugar mot himlen!

    SvaraRadera