måndag 18 juli 2011

Personligt brev till C

Idag är det exakt en månad sedan du somnade

Man ska så mycket när någon dör

Man ska gå vidare

Man ska vara glad över att någon levat

Man ska inse att det är livets naturliga gång

Man ska gå vidare så himla snabbt så det knappt finns tid till att sörja

Men jag har inte bråttom

Jag ska ingenstans

Jag vill inte gå vidare

Inte ännu

Jag ber inte om ursäkt för mina tårar

Så får det väl bli översvämning då

Jag har iallafall världens finaste ringsignal

saxsolot från Jungleland

The Saxsolo!!!!!

Saxsolonas saxsolo


The Fucking Biggest Bästa Saxsolo in Hela Jävla Världen




Jag vill bara att allt ska vara som det alltid varit och att du kommer tillbaka


Jag har ingen lust att vara vuxet förnuftig och inse livets gång

Låt mig få vara barn

Big Man

Kom tillbaka

Bruce och vi andra behöver dig




 

Love you C










2 kommentarer:

  1. SÅ FINT DM!!!!!! Jag känner precis som du....jag vill inte...jag vill skrika rätt ut:Jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!!!!! Kom tillbaka...Du fattas oss CC....snälla kom tillbaka....

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint skrivet. Du ger uttryck för hur vi alla känner.

    SvaraRadera