Om ni är här
och vi är här
Då är dom här
Säg det igen!!
Om ni är här
och vi är här
Då är dom här
Tribute to Clarence Clemons and Danny Federici... by Bitusa
Kaffebar är ett fridfullt hörn
19 timmar sedan

Det ENDA mantrat vi behöver!!!!!!
SvaraRadera