Det som börjar som en förlåtmigtour börjar mer och mer likna ett segertåg
I Göteborg möts han av stående ovationer
Detta är riktigt kul
In the meantime börjar man grilla Bildt istället Ska bli intressant att se hur långt man vågar
gå där
Kaffebar är ett fridfullt hörn
19 timmar sedan

Älskar dom båda! Hocke och K-B!
SvaraRadera